Thursday 26 September 2019

pepeha

Tēnā koutou katoat     v            Greetings to you all 
No Aotearoa āhau        I am from NZ
Ko Puketāpapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 


Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea

Ko Halsey Drive te kura                     Halsey Drive is my school 


Kei Mt Roskill toku papa kainga         canberra avenue is where I live now


Ko Seen tōku koro           My Grandfather is Seen 
Ko Geetha tōku kuia          My Grandmother is Geetha 
Ko Venugopal tōku matua      My Father is Venugopal
Ko Subashini tōku whaea       My mother is Subashini
Ko Praveen and Raghu tōku matua keke     My uncle is Praveen and Raghu
Ko Deepa  tōku whaea keke     My aunt is Deepa                        

Ko Vivaan tāku ingoa                   My name is Vivaan

1 comment: